Tuesday, October 11, 2016

Forex Kaarte Eurusd

EUR / USD: Trading met Korttermyn Charts - 15 Junie 2015 15 Junie 2015 GMT Leer hoe om hierdie Daily Outlook te omskep in 'n winsgewende handel met gratis kursusse van DailyForex handelaars by FX Akademie. Deur: DailyForex Die euro / dollar paar aanvanklik het tydens die sessie op Vrydag, maar nog 'n keer beland vorming van 'n hamer. Drie uit die laaste vier sessies het hierdie spesifieke kandelaar, wat natuurlik baie lomp gevorm. Die enigste een wat wasn & rsquo; t 'n hamer was 'n verskietende ster, wat bearishness toon. Met ander woorde, dit lyk asof die mark gaan hier vlugtige vir 'n oomblik te bly, en dat ons sal voortgaan om heen en weer te gaan in 'n kort termyn beweeg. Met dit die geval is, ek glo dat jy net die eenvoudigste besluit dat uit hierdie kan gemaak kan neem, en aanvaar dat die 3-1 verhouding dui daarop dat die kopers is beslis meer oortuig as die verkopers. Met hierdie, ek glo dat dit & rsquo; s net 'n kwessie van tyd voordat ons breek, maar ek glo ook dat dit 'n paar pogings sal neem. Korttermyn nadeel moet wees koopgeleenthede maar wees bewus van die feit dat dit waarskynlik eers sal wees vir ongeveer 30 pitte op 'n slag. Met dit gesê het, ek aandag te skenk aan die tyd rame wat ek don & rsquo; tipies vr hanteer. Korttermyn kaarte Ek is op soek na die 30 minute kaarte ten einde die euro / dollar paar handel, en ek & rsquo; m ook die behoud van die posisie grootte laag as ek nie noodwendig so gemaklik handel kort termyn kaarte soos ek daagliks kaarte. Uiteindelik moet die mark te breek bo die vlak 1.14 en maak 'n ernstige poging tot die vlak 1,15. As ons bogenoemde daar kan kry, sal die mark dan tendense verander na my mening en wat moet voortgaan om veel hoër gaan. Ek dink op daardie tydstip, word dit 'n & ldquo; koop-en-hou & rdquo; situasie asook & ldquo; koop op die dips & rdquo; scenario. Sover verkoop betref, is dit & rsquo; s nie totdat ons heelwat laer as die vlak 1,10 en eerlik waarskynlik onder die 1.09 vlak wat ek sou oorweeg om dit te doen. Met dit, ek neem net wat die mark bied nou: klein winste aan die onderstebo. Maandag, Februarie 28, 2011, 20:00 GMT merkwaardigste tendense Verlede week se was die lomp Japannese jen en ru-olie. Beide tendense plaasgevind het in reaksie op die stygende geweld in Libië, wat teen dié tyd te sny twee derdes van sy olie toevoer. Terwyl die Libiese onrus is waarskynlik sessie hierdie week se sowel raak, sal nog 'n belangrike nuusgebeurtenis 'n groot impak op die mark te hê; die JOU Donderdag, Februarie 24, 2011, 21:40 GMT Die Amerikaanse dollar gegly teenoor die euro ná 'n saamtrek in die globale aandelebeurse. Die tydren gevra beleggers om te draai na 'n hoër opbrengs meer riskante bates en weg van die dollar. Met die onlangse mark optimisme, kan handelaars voortgaan om 'n klein afwaartse neiging in die dollar sien as sy poste is afrol in ruil vir hoër opbrengste bates. Woensdag, Februarie 23, 2011, 20:22 GMT Na aanleiding van gister se verwoestende aardbewing in Nieu-Seeland, die NZD / USD gedaal naby aan 200 pitte, die bereiking van so laag as 0,7430 voor stellasies 'n effense regstelling in die Asiatiese sessie. Die paar verhandel tans net bokant die 0. Dinsdag, Februarie 22, 2011, 23:15 GMT Spot ru-olie pryse gestyg tot sy hoogste vlak van die jaar wat volg op verdere geweld in Libië en Jemen, sowel as protes in Iran. Soos onrus versprei, ru-olie en die Amerikaanse dollar te kyk om voordeel te trek uit verdere geopolitieke risiko aversie.


No comments:

Post a Comment